Sørlands cup 2

Lørdag kl. 12.00 Første varselsignal
Søndag kl. 11.00 Første varselsignal

Informasjon

Farsund seilforening gleder seg til å arrangere den andre Sørlands cupen(SC)  2022.  SC er ett samarbeid mellom Vest Agder Seil krets(VASK) og Aust Agder seil krets(AASK). Hver krets avholder to cuper, og den siste cupen er også Sørlands mesterskap. SM blir arrangert annehvert år i de to kretsene
.
SC er en flott arena for unge seilere og bli kjent med og knytte kontakter med jolleseilere i andre seilforeninger samt å lære regattaseiling i trygge omgivelser..
I Farsund  har vi seilings område umidelbart ut av bryggeanlegget vårt og kan tilpasse banene etter vindforholdene.  Det gir en trygghets følelse for de yngste seilerne mens vi kan legge baner for de litt eldre og erfarne seilerne enten litt lenger ut mot Håøysund eller inn i Lundevågen.

Farsund  Seilforening har bygget ny flott jollebu bygget på dugnad i 2016/2017 og har ellers ett flott samarbeid med Farsund Motorbåt forening med bryggeanlegg og uteområder.
Vi satser på å ikke ha for lange regattaer men heller ha noen flere starter

Regler SC
Seilingsbestemmelser
Innvitasjon

Resultater SC2

Overnatting
Vi har to hoteller og en campingplass hvor det er muligheter for overnatting. Her er linker til dem:
Rederiet hotell

Alle våre rom har dobbelt senger som ikke kan splittes.

mail: post@rederiethotell.no                Eller på tlf 38 38 95 00.

Farsund  Fjordhotell

Lomsesanden camping